lunes, 9 de enero de 2012

Valoració de l'inici de la construcció del meu ple

El món de les TIC és tan ampli que per a mi sempre ha simbolitzat un obstacle a superar. Vaig arribar a aquesta classe per casualitat i he intentat fer front al repte de construir, o millor dit, començar a construir el meu PLE. Mitjançant diverses eines (bloc, delicious, twitter, about me, wikispaces, google docs) comparteixo els meus coneixements i m'enriqueixo dels coneixements dels altres.

Sóc conscient del treball personal (participació en les classes), del treball en petit grup (webquest) i de les presentacions dels meus companys (projecte interdisciplinari, educació a través de les emocions i de les TIC, glogster i el photopeach, moodle i dipity, voicethread, wordPress, webquest i la blogosfera).

Ara cal continuar la tasca començada, enriquint-me cada dia més del coneixement que trobem a la xarxa i sabent seleccionar aquella informació i aquells autors que ens ajuden a consolidar grans aprenentatges.

No hay comentarios: